Retourneren
We zijn trots op ons aanpassingsvermogen en ons streven naar uitmuntendheid in elk aspect van onze service. Hieronder vind je alle informatie over het retourneren van je Gabber-Original merchandise.

Veelgestelde vragen over retourneren
Bij Gabber-Original willen we dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen over het retourneren van producten, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren, nadat je deze hebt ontvangen. Stuur ons even een berichtje via de contactpagina om je retour aan te melden.
Aan welke voorwaarden moet mijn retour voldoen?
Retouren worden alleen geaccepteerd als het product ongedragen, ongewassen en in originele staat is – inclusief labels en verpakking. Zorg ervoor dat je de producten goed verpakt, zodat ze niet beschadigd raken tijdens het transport.
Kan ik mijn product ruilen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om producten te ruilen. Als je een andere maat of een ander product wilt, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
Momenteel zijn er geen uitzonderingen op het retourbeleid, zolang het product voldoet aan de voorwaarden van ongedragen, ongewassen, kapot of in originele staat.
Wie betaalt de kosten voor het retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om gratis te retourneren. De kosten voor het retoursturen van een bestelling zijn voor eigen rekening van de klant. We raden je aan om een verzendmethode met track & trace te gebruiken, zodat je de zending kunt volgen.
Kosten hiervan zijn 6,95.
Wat is de belangrijkste reden waarom klanten producten retourneren bij Gabber-Original?
Klanten retourneren producten om verschillende redenen, zoals een verkeerde maat, een ander product dan verwacht, of omdat het product niet aan de verwachtingen voldoet. We proberen altijd om de productbeschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken om retouren te minimaliseren.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je rekening. Dit duurt meestal enkele werkdagen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer de terugbetaling is verwerkt.
Waar kan ik terecht met overige vragen?
Mocht je nog andere vragen hebben over het retourneren van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina. We helpen je graag verder!
verwerkingstijd voor terugbetaling
Na ontvangst van je retour storten wij het bedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening.